Chang Mai is de beste! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Veer - WaarBenJij.nu Chang Mai is de beste! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Chang Mai is de beste!

Door: Eva van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Eva

22 April 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Vandaag begin ik met het slechte nieuws. De busrit van 16 uur viel mee, maar eenmaal in mijn hotel aangekomen bleek er ingebroken te zijn in mij tas! Gelukkig was er niets van belang gestolen, maar wel wat spullen kapot en kwijt.

Maargoed, Chang Mai is echt ge-wel-dig! Gisteren ben ik naar de tijgers geweest en vandaag naar de olifanten! Dat was echt een beleving! We kwamen aan en werden meteen op een olifant gezet. Ik ben nog nooit zo bang geweest deze trip! Oh wat was dat eng! Een olifant is zoooooo oncomfortabel en helemaal NIET stabiel! Maar het was ook een van de meeste geweldige dingen die ik heb meegemaakt. Op de rug van een olifant van 3 meter hoog door de jungle!
Daarna mochten we de dieren voeren en kregen we les in hoe een olifant te berijden. Uiteraard gingen we dat daarna uitproberen. Maar eerst kregen we speciale kleding aan zodat we echt baasjes leken! Het werd steeds minder eng.
Na de lunch gingen we met de olifanten richting de waterval om ze te wassen. Dat was echt heeel erg gaaf!

Top dus! Morgen leer ik thai koken!
x

  • 22 April 2012 - 11:41

    Tante Sandela:

    Wow, dat is echt gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik hoorde van mamma al van je tas, balen, ik hoorde ook dat je met tijgers hebt gekroeld, ieuwww engerd.

    Veel plezier met koken en ik kom graag een workshop bij je doen.

    Groetjes en een dikke kus xxx

  • 22 April 2012 - 12:46

    Oma:

    jammer van je tas en spullen gelukkig was het maar een beetje maar toch.Die tijgers zijn wel heel mooi en echt tam.Wat een ervaring weer.En dan die dikhuiden zijn echt groot je durft wel zeg ik ben trots op je.Geniet nog maar lekker,want de laatste weken gaan echt hard.groetjes oma

  • 22 April 2012 - 13:22

    Tante Tineke.:

    Lieve Eva, wat vlug al een verslag van je, heel leuk hoor. Ik kan mij voorstellen.dat je baalt, als er ingebroken is in je tas
    Geweldig, dat je met tijgers en olifanten bezig bent geweest, Ik heb op de telefisie gekeken naar het dagboek van een tijger, en het dagboek van een olifant,, heel, indrukwekkend , En wat vrijwilligers met olifantwezen berijken is echt fantastisch, Ik wens, dat je de laatste weken, nog veel kan genieten
    Groetjes en liefs xx,
    Tante Tineke , . .

  • 22 April 2012 - 15:11

    Pauline:

    Lieve Eva,
    Wat maak je veel mee. Volgen je goed en van louise hoor ik de verhalen want jullie bellen bijna dagelijks. He meis geniet nog van je reis want bij thuiskomst een studie keuze maken? Dapper hoor je reis alleen voort te zetten..
    Alle liefs Einar, Camille, Louise en Pauline

  • 22 April 2012 - 17:01

    Joke Vd Valk:

    Balen dat ze aan je spullen hebben gezeten. Lijkt mij ook geweldig, een dagje tussen de olifanten. Have fun x

  • 22 April 2012 - 19:26

    Renske:

    Tijgers en olifanten, daarbij valt een inbraak in je tas in het niet! Zeker als er niets belangrijks weg is. En ik kan me voorstellen dat het enorm indrukwekkend is, op een olifantenrug door de jungle. En v.w.b. het thai koken, goed onthouden hoor, kun je ons mooi leren als je terug bent.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verslag! Groetjes, uitkijken en een dikke kus

  • 22 April 2012 - 19:30

    Mama:

    Whoohoo! Eindelijk op een olifant door de jungle!
    xxx

  • 23 April 2012 - 06:44

    Carla Vd Veer:

    Balen van je tas, Kun je hem nog gebruiken of mag je ook een nieuwe uitzoeken ;-)

    Die treips in de jungle zijn gaaf he? Puur natuur. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 35442

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: