Dag Indonesië, hallo Thailand! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu Dag Indonesië, hallo Thailand! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Dag Indonesië, hallo Thailand!

Door:

Blijf op de hoogte en volg Eva

09 April 2012 | Indonesië, Batavia

Beste allemaal,

De plannen zijn compleet veranderd want overmorgen vlieg ik naar BANGKOK! Dat is even iets heel anders, maar ik heb er erg veel zin in. Helaas moet ik afscheid nemen van Loui! Ze moest helaas naar huis omdat ze te ziek is om door te reizen. Ik ga mijn maatje ontzettend missen en ik vind het ook best eng omdat ik zonder haar moet gaan reizen! Gelukkig wachten Hannah, James en Katy op me in bangkok! Samen met hen ga ik Chang Mai, Laos en de eilanden van Thailand! Als het goed is...

Vanaf Yogya zijn Loui en ik naar Salantiga gereisd. Daar hebben we een nachtje doorgebracht om vervolgens een paar daagjes naar Semarang te gaan. Dit was een saaie stad, maar de Opa van Loui is daar geboren dus het was heel speciaal voor haar. Vanaf daar zijn we nog even terug gegaan naar Salantiga waar we paardrijles kregen zonder zadel! Erg spannend! Van Salantiga gingen we naar Bandung waar we het graf van Loui's overgroot vader hebben gevonden. Dat was erg indrukwekkend, zelfs voor mij! Van Bandung gingen we naar Jakarta. Een grote drukke stad. Ik snap heel goed waarom mensen zeggen dat ze Jakarta niets aan vinden, maar wij hebben het wel naar ons zin!

Het volgende verslag komt vanuit Thailand! Ik houd jullie op de hoogte!
xxxx

  • 09 April 2012 - 13:30

    Mama:

    Lieve Eva, Ik ben ontzettend trots op jou! Wat zie jij veel van (dat stukje van) de wereld op deze manier! Blijf goed op jezelf passen en blijf Genieten met een grote G! Dikke kus X

  • 09 April 2012 - 19:33

    Tante Sandela:

    Hey Eefje,

    Ik hoorde al zoiets van oma, echt heel jammer van Loui dat ze terug moet. Ik vind het stoer van je dat je toch alleen verder gaat ook al ben je met die andere mensen die je al ontmoet hebt je moet toch dan ook alleen naar huis of niet? Nou meissie geniet er nog van. Doe Loui de groetjes en wens haar veel beterschap en een hele goede terugreis van mij.

    Dikke kus xxxx

  • 10 April 2012 - 05:43

    Carla:

    Loas is onwijs gaaf. Volop genieten dus..... Veel plezier daar!

  • 10 April 2012 - 19:36

    Pauline:

    Lieve Eva,
    jullie hebben in goed overleg besloten uit elkaar te gaan. Jammer dat het zo loopt, maar goed dat jij verder gaat. Louise komt donderdag thuis. fijne tijd nog geniet en een knuffel van einar en Pauline

  • 11 April 2012 - 06:13

    Renske:

    Hoi Eva, wat vervelend voor jullie beiden dat Loui naar huis móet. Voor haar omdat ze ziek is (hopelijk niks ernstigs) en voor jou omdat je dan je maatje kwijt bent! Daar krijg je dan wel weer anderen voor terug maar hetvwas toch jullie plan om deze onderneming gezamenlijk te doen. Heel veel succes in Thailand, en ook daarvan hoop ik hele mooie foto's en verslagen van te kunnen lezen! Wat is het huisje van je moeder mooi geworden hé! Ik vind haar zo'n kanjer, van een vieze smerige krotwoning heeft ze een prachtpaleisje van gemaakt! Nou vrouwke, weer uitkijken en tot mails! Pas goed op jezelf! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 35285

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: