Tussenstop in Signapore! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu Tussenstop in Signapore! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Tussenstop in Signapore!

Door:

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 April 2012 | Indonesië, Batavia

Dames en Heren,

Hier een berichtje vanuit Signapore. Ik ben veilig geland en wacht nu op mijn volgende vlucht naar Bangkok! Ik moet nog even wachten, maar gelukkig mag ik hier op de computer voor 15 minuten!

Vanochtend moesten Loui en ik afscheid nemen, dus dat was brullen natuurlijk! Ik ga je missen mn lieve lulu!

Nu ben ik alleen en ik voel me echt een beetje cool. Ik ben gewoon in Signapore, alleen! Ik kijk mijn ogen uit.

Het contrast tussen Indonesie en Signapore was vanuit het vliegtuig al goed te zien. Ik zag bomen allemaal super recht in rijtjes! Heel bizar! De bootjes op zee leken net een spelletje Zeeslag en ze hebben veel mooiere wegen! Het geld hier in Signapore is ook veel mooier dan de vieze versleten roepies!

Nu ga ik nog maar eventjes een rondje lopen en wat winkelen want ik heb blijkbaar nog maar een backpack van 12 kilo!

Ohja, vanaf nu heb ik geen internet meer op mijn telefoon en ik denk ook niet dat ik dat nog ga krijgen! Dus nog minder contact!

xxxxxxx tot snel vanuit Thailand!!

• 11 April 2012 - 06:20

Renske:

Nou coole meid, daar sta je dan! Helemaal op jezelf aangewezen en dan nog steeds zo genieten, dat is echt super gaaf! Echte schoonheid zit van binnen wordt er altijd gezegd, ik denk dat jij jezelf aan het ontwikkelen bent tot een heel speciaal mens met een prachtige, schitterende inborst, en dat pakt niemand je ooit nog af meid!
    Ik wacht vol spanning je volgende bericht weer af. Pas goed op jezelf, dikke kus!

• 11 April 2012 - 06:32

Tante Tineke:

Lieve Eva
    Wat fijn, dat je goed aangekomen bent in Singabore, dat je,je nu wel alleen voelt,te begrijpen. Voor Lou, is het te hopen, dat ze nu ze thuis is , gauw herstelt, Wachten is nooit leuk, ik weet er alles van, maar jij weet je tijd goed te gebruiken
    Het allerbeste hoor
    Groetjes en liefs
    Tante Tineke

• 11 April 2012 - 07:06

Ilse K.:

Hallo Eva, Wat een spannende dingen ben je allemaal aan het doen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe reisgenootjes. Groetjes ilse

• 11 April 2012 - 11:03

Tante Sandela:

Jeetje jij bent echt cool! Go chikie go! Jammer dat Lulu naar huis is maar cool van je dat je zelf wel doorgaat.

Beetje jammer geen internet op de telefoon, dan moet je maar vaak naar een internetcafe of bij vrienden even internet lenen want wij kunnen niet zonder jou prachtige verhalen en je reacties.

Geniet er nog van ik zie hiernaast nog 43 dagen, en ik maar denken dat je 14 mei terug zou zijn, ik zit er weer naast zeker?

Dag troelie xxx

• 13 April 2012 - 13:46

Gerrit Pekel:

Fijn dat het zo goed gaat en dat je het je het over het algemeen naar je zin hebt. Probeer maar zoveel mogelijk te genieten, want voor je het weet is de tijd weer om. Ik wens je nog veel plezier.( ik vind je reisverslagen leuk om te lezen).