Surf en zwemles - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu Surf en zwemles - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Surf en zwemles

Door:

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 Februari 2012 | Indonesië, Bali

Daar ben ik weer! We zijn 2 dagen verder en ik heb weer een hoop te vertellen. Ik zit nu in een heel crappy internetcafeetje, maargoed ik betaal hier 0.25 eurocent per uur!

Na een vreselijk nacht zijn we de dag vandaag begonnen met een heerlijke full body massage! Die bleek wel erg full body te zijn. Allen onze borsten zijn gespaard gebleven. De massage duurde een uur en we hebben een uur lang hetzelfde pingelpongel muziek gehoord! Om gek van te worden!

Daarna zijn we lekker Hollands een eindje gaan fietsen! We mochten een fiets lenen van de buurvrouw dus na een hele onderhandeling over geld wat bij niet wilden betalen zette ze een scooter voor onze neus! Dat was dus niet wat we bedoelden! Toen zijn we gaan fietsen met de fietsen van Irma.

Omdat we de hitte niet meer aan konden zijn we een lekker verfrissende duik gaan nemen. Daar waren ook een zooitje kids. Ze zien er hier allemaal schattig uit! Een van de meisjes hebben we zwemles gegeven! Erg leuk! De mensen hier kunnen helemaal niet zwemmen. Dat is moeilijk voor te stellen want wij kunnen dat allemaal in Nederland!

Loui en ik waren erg benieuwd naar het strand. Onze buurmeisjes hadden een kaartje getekend en gezegd dat het maar een kwartiertje lopen was. Dat viel tegen! Ze onderschatten hier alles! Maar toen we er eenmaal waren was het heel gaaf. De golven waren kei hoog! Wel twee meter hoog. Toen ik de zee in liep werd ik door een grote golf meteen omver geblazen. Benen boven water, hoofd onder! You get the picture. Toen we nog even lagen te chillen op het strand kwam er een dude naar ons toe die ons surfles wilde geven! Dat wilde wij natuurlijk wel. Zo gezegd zo gedaan! We hebben gesurft!!


EN OJA! WE HEBBEN EEN DOUCHE GEKREGEN WIEHOEE EEN EKTE EKTE!

Ik probeer nog wat fotootjes te uploaden via facebook!

Tot snel weer!! xxxxx

  • 17 Februari 2012 - 13:25

    Ilse:

    Klinkt weer awesome hoor Eva :D
    xxxx

  • 17 Februari 2012 - 15:07

    Mama:

    Wat een toffe avonturen! Maar wat in godsnaam is ekte ekte???

  • 17 Februari 2012 - 15:53

    Tante Sanderaaaa:

    Echt super vet meiske, lekker gesurft, en vooral die massage, lijkt me heerlijk. Ik vond het super cool om je even op skype te zien, net of je weer even heel dicht bij was. Geniet er nog effe van.

    Dikke kus

    Ook de groetjes van Timo
    Ruben zegt jij bent lief door de yoshi.
    Van Michel krijg je een hartje die stuurt hij naar jou.

  • 17 Februari 2012 - 17:57

    Tante Tineke:

    Lieve Meisjes
    Alweer een reisverslag, heel leuk hoor.fijn,dat jullie een douche hebben gekregen Jullie vermaken je wel, zo te horen.
    Hou je taai, ook als er minder leuke momenten zijn
    Groetjes, xx
    Tante Tineke.
    ,

    .

    ,.,


  • 17 Februari 2012 - 21:30

    Ruben:

    Zo kennen we je weer, altijd weer mensen willen helpen...
    Morgen wordt gewoon de eerste zaterdag zonder jou op de AH... wordt wel leeg hoor ;)

    Veel (douche)plezier verder!

  • 19 Februari 2012 - 22:05

    Renske:

    Ik zie hetidd voor me, jouw duik! Leuk meid, ik lees je 2e verslag met een glimlach op m'n gezicht! Wij zijn net terug van een weekendje Friesland, terwijl Katinka, Jarina, Svyn, Miranda en Welmoed in Brabant waren! Ik wacht met spanning om je verdere verslag, geniet ervan, uitkijken en tot gauw! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 35292

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: