Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen!

Door: evavanderveer

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 Februari 2012 | Nederland, Geertruidenberg

Het is bijna zover! Mijn grote reis gaat bijna beginnen. Langzaam begin ik te beseffen wat er gaat gebeuren. Ik moet afscheid gaan nemen van mijn lieve, leuke collega's en van mijn vrienden en familie.Ik wil iedereen heel graag nog zien, maar een week is zo om!
Mijn grote mooie backpack staat klaar en raakt langzaam vol. Alle informatie is verzameld en alle grote dingen zijn voorbereid! Er zijn nog wat kleine dingetjes die moeten gebeuren, maar daar krijg ik ontzettend veel hulp bij! Dank jullie wel voor de hulp en de leuke reacties!

Maandag vliegen Louise en ik naar Denpasar(Bali). Daar blijven we 5 tot 6 weken. De eerste week gaan we lekker bijkomen op het strand! Daarma gaan we 4 weken helpen in een kinderdagverblijf. Als we Bali gezien hebben willen we door trekken naar Java en wat ons daar te wachten staat is nog een beetje een verrassing!

Ik heb er ontzettend veel zin in!

  • 07 Februari 2012 - 12:54

    Lyan:

    Hey meis!

    Is je vlucht rechtstreeks? En met welke maatschappij? Geniet er lekker van! En als je een surfende Spanjaard tegen komt, doe hem de groetjes van mij ^^

  • 07 Februari 2012 - 13:24

    Alexandra:

    Lieverd, het wordt gewoon een super vette ervaring! Heeeeeeel veel plezier en we gaan voordat je weggaat, nog wel even een snel dateje doen he <3 xxxx

  • 07 Februari 2012 - 13:33

    Arjen, Wendy En De R:

    Ha Eva, super dat je dit gaat doen. Heel veel plezier!! De film ''The beach'' heb je natuurlijk al gekeken? Maak er iets moois van! Groeten, A, W, L, R & M

  • 07 Februari 2012 - 13:43

    Mama:

    Ik ben zo trots op jou...

  • 07 Februari 2012 - 14:39

    Laura :

    He meisjes,

    ik wil je even heel erg veel plezier wensen! Dit zal ongetwijfeld een hele mooie ervaring voor je worden!
    Ik zie je zaterdag nog even dus dan wens ik je wel echt heel veel plezier!

    X
    ps. ik kijk uit naar je verhalen dus vergeet niet te bloggen hè!

  • 07 Februari 2012 - 15:14

    Miriam.:

    Jeetje wat een reisplannen. Wat een onderneming. Ik snap dat de spanning toe begint te nemen. Maar geniet van je reis en we blijven zo lekker op de hoogte. Veel plezier.

  • 07 Februari 2012 - 18:23

    De Valkies:

    Hoi Eva,

    Het gaat nu echt opschieten, spannend hoor! we gaan je zeker volgen met je reisverslagen.

    De Valkies XX

  • 07 Februari 2012 - 19:00

    Marijke:

    Ha Eva
    Gaat vast een heel mooie en waardevolle ervaring worden!!
    Om met je mams woorden te spreken, ik ben ook trots op je!!!
    Ga je zeker volgen en als je iets te vragen hebt....kom maar op!!!

  • 07 Februari 2012 - 19:57

    Spannend!:

    Hoi Eva, spannend! En wat schiet het op..... Nog even en dan zit die mooie grote rugzak op je rug.

    Ga je verslagen zeker lezen. Zijn echt welkom nu we die leuke verhalen van Sandra moeten missen.

    Liefs, Dennis, Carla & Fleur

  • 07 Februari 2012 - 19:58

    Tuitjes:

    Hoi Eva, spannend! En wat schiet het op..... Nog even en dan zit die mooie grote rugzak op je rug.

    Ga je verslagen zeker lezen. Zijn echt welkom nu we die leuke verhalen van Sandra moeten missen.

    Liefs, Dennis, Carla & Fleur

  • 07 Februari 2012 - 20:06

    Tante Sandra:

    Krijg al een brok in mijn keel als ik dit lees, ben blij dat ik niet mee hoef naar schiphol, aan mij zou je niks hebben ook. Maar ik ben bere trots op je, je gaat heel veel beleven en leren. Als je straks terug bent ben je een grote meid, nu ben je toch nog een beetje mijn kleine nichtje, wel een lieve en verstandige en behulpzame. Sterkte nog de komende 6 nachtjes.

    Dikke kus xxx

  • 07 Februari 2012 - 20:30

    Tante Tineke:

    Van Carla kreeg ik je eerste reisverslag, erg leuk, ik had je een goede vlucht willen mailen, je vader had niets verteld, wanneer je weg ging, en waar heen, nu wens ik je het via deze mail , een goede tijd in Indonesie
    Groetjes en liefs,
    Tante Tineke.

  • 07 Februari 2012 - 21:13

    Renske Fennema:

    Heel veel succes jullie samen! Ik vind het ontzettend stoer en dapper dat jullie dit doen. Ik zal jullie zeker volgen op jullie reis. Wel alles blijven schrijven hé! Goede reis en veilig weer thuis!

  • 07 Februari 2012 - 21:28

    Jolanda:

    Ga vooral genieten!!!!

  • 09 Februari 2012 - 15:51

    Monique:

    Leuk dat je gister nog een poosje bij ons bent geweest. Gezellig met de hele club gegeten en lekker gebabbeld. Ik wens je onwijs veel plezier en ga je verhalen zeker volgen. Dit wordt een ervaring die je de rest van je leven mee zult dragen
    Have fun meis. Dikke knuffel.
    En je mama is heel terecht trots op je.

  • 09 Februari 2012 - 23:06

    Wout En Cora:

    Lieve Eva,
    Ja, het gaat nu echt hard. Je plan kwam al als een verrassing en nu is het dan bijna zover. Dat vindt ik maar niks, want ik weet nu al dat ik je ontzettend ga missen. Ook zal ik me zorgen maken of alles wel goed met je gaat. Maar ja daar ben je ouder voor. Ondanks deze zorgen en het gevoel van je heeeeeeel erg gaan missen wensen Cora en ik je een hele goede reis toe. We willen graag veel en vaak van je horen hoe het gaat. Het wordt vast een prachtige reis vol leuke, mooie, prachtige, indrukwekkende hilarische momenten. Maar er zullen ook mindere momenten zijn die spannend , gevaarlijk, verdrietig, eenzaam of vervelend zijn. Maar ik weet zeker dat de mooie en indrukwekkende momenten de overhand zullen hebben. Want uit eigen ervaring weten wij dat Bali en Java prachtig zijn. Dus wel veel foto's maken! Stiekem hopen wij dat de tijd voorbij vliegt zodat je snel weer veilig thuis bent. Meisje geniet ervan, maar let goed op en zorg goed voor je zelf. Natuurlijk gaan we je maandag op schiphol uitzwaaien. Heel veel reis plezier !!
    lieve groetjes, XXX
    Papa en Cora

  • 13 Februari 2012 - 10:30

    Viking:

    Nooit gedacht dat ik 't zó erg zou vinden dat je weg gaat/bent. Oh wee als je niet snel hier een verhaal dropt of wat dan ook, anders hou ik die eerste paar dagen al niet vol.
    Maar goed, have fun natuurlijk. Tof wordt 't zeker weten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geertruidenberg

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 35289

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: