De eerste rijst met kip is achter de kiezen! - Reisverslag uit Peking, China van Eva Veer - WaarBenJij.nu De eerste rijst met kip is achter de kiezen! - Reisverslag uit Peking, China van Eva Veer - WaarBenJij.nu

De eerste rijst met kip is achter de kiezen!

Door: evavanderveer

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Februari 2012 | China, Peking

Hier is hij dan! Ons eerste ekte ekte reisverslag. We zijn net geland in Hong Kong. We zitten nu op de laptop van een Balinese jongen die we zojuist hebben ontmoet te facebooken want Louise's laptop was leeg!

De vlucht duurde 10 uur en 45 minuten! Dat was erg lang! Jullie weten hoe goed ik stil kan zitten dus dat was niet zn succes! Loui was er een stuk beter in! We begonnen met een lunch. Kip met rijst!! De kip was echt super lekker! Daarna gingen de lichten in het vliegtuig uit en moesten we slapen. Toen het ochtend was, 12 uur snachts bij jullie, was het bij ons 6 uur sochtends. We kregen een lekkere ei en een croissantje! Jammie!

Over een half uurtje gaan we vliegen naar Bali. We hopen op beter weer want dit is bagger! Regen en veel wolken!

Jullie horen snel meer!
xxxx


  • 14 Februari 2012 - 06:36

    Tuitjes:

    Klinkt al goed. Wen maar vast aan de rijst, want straks komt het misschien je oren uit :-)

    greetz uit Nootdorp!

  • 14 Februari 2012 - 09:33

    Ekte Ekte Menno:

    Haha ik kan me precies voorstellen hoe dat gaat met jou in dat vliegtuig! Daarbij was je waarschijnlijk nog super excited over dat je nu überhaupt officieel op reis bent haha! Is Loui je nog niet zat? Grapjeee! Veel plezier daar en ik duim voor beter weer in Bali!

    xx

  • 14 Februari 2012 - 12:39

    Oma Domenie:

    Fijn dat de reis goed ging ondanks dat je niet stil kan zitten.Hopelijk heb je wat kunnen slapen.Nu kan je gaan genieten van het land en het mooie weer.Maak maar veel foto`s dan zien wij ook hoe het daar is.Nog heel veel plezier en geniet er maar van.
    groeten van oma en opa

  • 14 Februari 2012 - 13:51

    Willem:

    de reis begon al spannend met een bom-melding op Schiphol, maar dat heeft geloof ik niet veel oponthoud voor je gegeven. De reis zit er inmiddels ook op, dus nu gaan genieten van alle nieuwe dingen die je gaat zien /meemaken. We blijven je volgen. groetjes van de Valkies

  • 14 Februari 2012 - 18:11

    Mama:

    Leuk, dit reisverslag!
    Wat was ik blij toen ik vannacht je smsje kreeg. Het eerste teken van leven...
    Het is toch een raar gevoel dat je zo ver weg bent. Ik hoop dat het allemaal net zo geweldig is en blijft als je had verwacht...
    Ik ben toch wel benieuwd naar jullie kak-ervaringen ;-) Zet daar maar eens een foto van op... haha.
    Liefs, mama xxx

  • 14 Februari 2012 - 18:48

    Wout & Cora:

    Hallo meiden,
    Vond het te gek om vannacht met jullie te chatten op facebook van uit Hong Kong. Net als je moeder kon ik niet slapen en zaten we te wachten op de eerste berichten. Vanmorgen op weg naar mijn werk ontving ik je SMS-je vanaf de lucht haven van Denpasar. Nu ook de tweede vlucht naar Bali is goed gegaan, zijn jullie er bijna op jullie eindbestemming.
    Ja, ik weet uit eigen ervaring hoe mooi het daar is en hoe lekker het weer daar kan zijn. Hier is het weer maar niks. Het vriest dan wel niet meer maar de sneeuw heeft plaats gemaakt voor mieser regen. het is grauw en bewolkt. Niks aan dus. Wacht iets wat ongeduldig af naar je volgende bericht, misschien zelfs met foto's der bij. Kan niet wachten... maar rust eerst maar lekker uit van de reis maar dan wel snel opzoek naar een internetcafé of een publiek Wifi- netwerk. Ontspan, geniet van de omgeving ontdek, verken de omgeving maak kennis met de mensen , installeer je in je kamer en hang je klamboe op en dan op naar het strand. ( volgorde mag je zelf bepalen ! hi hi ) Maar doe vooral rustig aan !!
    Nou, we denken veel aan jullie ! we hebben gauw weer contact.
    XXX Wout en Cora

  • 14 Februari 2012 - 20:19

    Ilse:

    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen! Heel veel plezier daar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 35441

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: