Mijn nieuwe avontuur in India! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu Mijn nieuwe avontuur in India! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Mijn nieuwe avontuur in India!

Door: Eva van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 Februari 2015 | Nederland, Tilburg

Lieve Allemaal,

Daar ga ik weer! Fanatiek aan de slag met mijn waarbenjij.nu pagina! Nog vijf nachten en dan vertrek ik met nog drie meiden voor een half jaar naar Tiruchirappalli in het mooie zuiden van India! Het avontuur is al volle bak begonnen, want het regelen van een Indiaas visum is nogal een gekkenhuis. We hopen en duimen elke dag dat het visum op tijd is en we dus ook echt dinsdag kunnen vertrekken... Maar ja bij het Indiase consulaat is werkelijk alles mogelijk!

Nog een ontzettend zware taak is het inpakken van mijn backpack, want wat heb je nodig als je een half jaar gaat stage lopen in een land als India en hoe prop je dat in godsnaam allemaal in 1 tas??

Mentaal ben ik er helemaal klaar voor. Ik heb een geweldige surpriseparty gehad van m'n vriendinnetjes, een super feest gegeven in café Brandpunt, m'n laatste werkdag gehad, m'n schoolwerk (zo goed als) afgerond, m'n kamertje leeg gehaald en alle lieve leuke mensen om me heen nog een keer gezien en goed geknuffeld! Bedankt iedereen voor de hulp, lieve woorden en jullie gezelligheid de afgelopen tijd! Daar kan ik wel een tijdje op teren! Ik heb er zin in!

Ik ga dus fanatiek bloggen, zodat jullie me kunnen volgen! Ik hoop heel erg dat de volgende blog vanuit de andere kant van de wereld komt! Veel plezier met lezen!

Tot schrijfs!

Xxxxxx Eva :)

  • 05 Februari 2015 - 22:16

    Mama:

    Wat fijn dat je weer gaat bloggen! X

  • 05 Februari 2015 - 22:19

    Jolien:

    xxxxxxxxx

  • 05 Februari 2015 - 22:38

    Joke Vd Valk:

    Hoi Eva,
    Sterkte de komende dagen met inpakken, nog een paar dagen en dan begin je aan weer een groots avontuur.
    We blijven je zeker volgen!
    Pas goed op je zelf.
    Xxx Joke.

  • 06 Februari 2015 - 00:14

    Woutje {papa):

    Ja Eva, het komt nu wel heel dicht bij .
    Het aftellen is nu echt begonnen.
    het vertrek naar India. en niet voor een paar weekjes !
    Neee, een half jaar !! Wij gaan je hier vreselijk missen en ik maak mezelf wijs dat ik me geen zorgen hoef te maken. Je bent immers een ervaren globetrotter .
    Hopelijk is je visum toch nog op tijd en kan je dinsdag gewoon vertrekken.
    Het zou echt heel vervelend zijn als het later wordt want dan moet alles weer omgeboekt worden.
    Want we hebben wel gemerkt dat je er helemaal klaar voor bent.
    Gelukkig zien we je dit weekend nog en kom je samen met je moeder en broertjes bij ons eten.
    En natuurlijk gaan we je nog uitzwaaien op schiphol.
    Dat wordt weer snotteren, dus zakdoeken mee.
    we gaan je uiteraard volgen via je blog, maar ook bellen , mailen , skypen en appen.
    we houden van je !!!
    XXXX
    Wout en Cora

  • 06 Februari 2015 - 11:31

    Vicky:

    <3 <3 <3 <3

  • 06 Februari 2015 - 13:43

    Gerrit Pekel:

    Hallo Eva,
    Fijn dat je avontuur inmiddels is begonnen. Ik kijk uit naar je verhalen en je ervaringen. Het was jammer dat ik niet op je afscheidsfeestje kon zijn i.v.m. mijn examen (waar ik overigens voor geslaagd ben)
    Pas goed op jezelf en geniet er van!!
    Gerrit

  • 08 Februari 2015 - 09:06

    Carla Van Der Veer:

    Lieve Eva, spannend maar super gaaf. Het aftellen is nu echt begonnen. Zo benieuwd naar al je blogs. Geniet en pas goed op jezelf! Dikke knuf van ons allemaal. X

  • 10 Februari 2015 - 22:47

    Tante Sandra :

    Lieve Eva,

    Nu echt vertrokken, wat een raar idee zo ver weg ben je nu al. 6 maanden is stiekem best lang. Nog 4 uurtjes vliegen, en 6 uur taxi en dan ben je er, even volhouden dus.

    Gelukkig hebben we tegenwoordig Internet anders was het echt niet te doen.

    Succes met je reis.

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

India

Mijn stage in Trichy, Zuid-India

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

The End

12 Juni 2015

Nog maar twee weken!!!

07 Juni 2015

Times flies...

12 Mei 2015

Sri Lankaaaaa

26 April 2015

Het begin van zeven weken vakantie!
Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 35446

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: