Tot slot.. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu Tot slot.. - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Tot slot..

Door: Eva van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 Juni 2012 | Nederland, Geertruidenberg

Hallo dames en heren,

Hier is hij dan! Mijn aller laatste blog! Ik moest even bijkomen, maar nu ben ik weer klaar om te schrijven!

Voor de laatste keer moest ik afscheid nemen. Gelukkig niet voor lang want volgende maand staat James alweer op schiphol!

Veel te vroeg was ik op het vliegveld. Stresskip... Inchecken ging gelukkig helemaal goed! Wel meteen de boodschap dat ik 20 minuten vertraging had. En 20 werden er 45. Samen met een erg gezellige vrouw ging ik mijn gratis avondeten op eten! Jippie!

In het vliegtuig kregen we weer avondeten! Ik hoefde duidelijk niet te verhongeren!

Toen ik aankwam in Hong Kong had ik nog maar een kwartiertje om naar mijn nieuwe vliegtuig te gaan. Tijd zat dacht ik, maar toen bleek dat ik een bus en metro nodig had om naar mijn gate te gaan raakte ik toch wel een beetje in de stress! Wat was het daar groot zeg! Helaas bleek dat ik nog een extra 3 kwartier de tijd kreeg...

De vlucht ging verder prima. De tijd vloog ook al zat ik dubbel gevouwen tussen 2 grote mannen. Ik was al heel de dag zenuwachtig geweest en werd steeds zenuwachtiger naarmate het vliegtuig dichter bij huis kwam. God wat duren die laatste 2 uur lang! Eenmaal aan de grond duurde het nog een eeuw voor ik het vliegtuig uit kon want ik had de achterste stoel!

Toen ik uit het vliegtuig kwam rende zo snel mogelijk naar de bagageband. En wat een geluk, mijn tas kwam als laatste op de band! Achteraf maar goed want mijn lieftallige familie was een beetje aan de late kant!

Toen ik eenmaal de ontvangst hal in wilde lopen werd ik al overhoop gelopen door mama! Wat was dat fijn! Heel schiphol stond vol voor mij! Mijn mama, papa, cootje, tante sandra, bram, ome bart en mijn lieve vriendinnetjes Ilse en Loui stonden klaar. Ik werd overladen met cadeautjes, ballonnen, spandoeken en vooral veel Eva! Ohja ook de hond was mee met zijn eigen spandoek met de tekst: I <3 Eva!

Ook thuis kwamen er mega veel mensen op bezoek die allemaal lekkere dingetjes mee namen! Ik ben echt verwend! En het was heeeeeerlijk om iedereen weer te zien! Ook het lekkere eten deed me goed!

Ik heb eigenlijk weinig last van mijn jetlag. Ben alleen een beetje moe, maar slaap prima!

Lieve volgertjes! Super super super bedankt voor alle leuke reacties en steun! Ik hoop dat jullie hebben genonten van mijn verslagen en dat ik jullie goed op de hoogte heb gehouden en een beeld heb kunnen geven van wat ik heb uitgespookt!

TOT SNEL ALLEMAAL!!!

  • 29 Juni 2012 - 15:09

    Mama:

    Joepie, je bent veilig weer thuis! Wat is het fijn om je weer om me heen te hebben! Het is heerlijk om je verhalen aan te horen, samen te keutelen en om weer compleet te zijn in huis. Mijn hart is weer rustig.
    Ik hou echt heeeeeel veel van je! xxx

  • 29 Juni 2012 - 18:12

    Eline Goverde:

    Evaaaa! Joehoee, terug op eigen bodem:) Nog lekker aan het nagenieten? Was leuk om je verslagen te lezen, je hebt veel meegemaakt. Heel binnenkort mag je alles nog een keer vertellen, ik zie je snel!!

  • 30 Juni 2012 - 08:38

    Renske:

    Hoi Eva, wat een leuke tijd met jouw leuke verslagen die me heel veel inzicht hebben gegeven over de plaatsen die ik altijd al heb willen zien en die hoogstwaarschijnlijk altijd een droom zullen blijven. Tenzij ik de staatsloterij win of ergens één of andere verborgen rijke tante heb die me veel geld nalaat. En we gaan snel een keer helemaal bijkletsen over alles. Tot gauw en lekker genieten van alle rijkdommen die je nu hebt. Dikke kus Renske

  • 01 Juli 2012 - 09:05

    Tante Sandela:

    Hoi Lieverd,

    Reken maar dat we genoten hebben van je reisverslagen, maar ik ben toch blij dat je weer terug bent en we weer kunnen genieten van jou. Maar deze reis vergeet je nooit meer, en het helpt je weer in de rest van je leven.

    Tot straks bij Gersje haha dat kunnen we nu weer gewoon zeggen.

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geertruidenberg

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1576
Totaal aantal bezoekers 35270

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: