Chiang Mai - Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Veer - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Chiang Mai - Bangkok!

Door: Eva van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal!

Ik heb eindelijk besloten wat ik ga doen! Ik ga NIET naar Laos, maar ga lekker met Ellen een paar daagjes aan het strand liggen. De planning is dat ik daarna doorga naar Cambodja en Vietnam, maar de plannen blijven veranderen. Ik merk dat ik veel last krijg van heimwee dus wie weet hoelang ik nog weg blijf!

De afgelopen week heb ik doorgebracht in Chiang Mai en Bangkok. Ik ben nog op een tourtje geweest naar Chiang Rai en omgeving en heb daar de mooiste tempel ooit gezien! Verder ben ik even op en neer naar Laos geweest waar ik de plaatselijke wiskey gedronken heb! Heel vies want in de flessen zitten slangen en schildpadden!
Nu ben ik dus weer terug in Bangkok! Het brengt al meteen weer een hele hoop met herrinneringen naar boven! Nu heb ik eindelijk wat gezien van Bangkok! Bijvoorbeeld de Floating Market, een markt van bootjes. We vaarde door de slootjes en zagen overal volgeladen bootjes met spullen maar ook met eten. Ze koken er ook in! Heel bizar!

Vandaag wilde Ellen en ik vertrekken naar Ko Samed, maar onze bus kwam niet opdagen! Nog een dagje Bangkok en een avondje stappen dus!

xxx

  • 03 Mei 2012 - 08:14

    Ellen De Bever:

    chill, zin in de komende daagjes:)
    we maken er wat moois van!

  • 03 Mei 2012 - 10:49

    Tante Tineke:

    Lieve Eva
    Net je reisverslag weer binnen,heimwee is vervelend, wel prettig, dat je nu niet alleen bent, en met Ellen, een paar dagen heerlijk op het strand kunt uitrusten. Je krijgt zoveel naar je toe, dat de vermoeidheid gaat ook een rol gaat spelenspelen denk ik
    Maar ik denk ook, dat je als het echt niet meer gaat, je zo verstandig bent om naar huis te komen
    Voor jou en ook Ellen, nog een paar goede dagen
    Lieve groetjes XX
    Tante Tineke

    ..

  • 03 Mei 2012 - 14:38

    Mama:

    Slangen en schildpadden, gatverdamme, en jij proeft dat gewoon?!
    Je bent altijd van harte welkom thuis, hè! (Maar dan moet je wel afwassen, haha)
    Dikke kus en knuffel X

  • 03 Mei 2012 - 15:06

    Renske:

    Hallo meisje, fijn om weer wat te horen. Zou best een wat uitvoeriger verslag willen horen over de mooiste tempel ooit, maar zal daar nog wel even op moeten wachten! En een paar daagjes rust en zon is ook niet verkeerd, en v.w.b.het weer hoef je geen heimwee te hebben hoor, het is hier vreselijk pisweer,met onweer, gruwelijke stortbuien, storm en af en toe zon. Maar naar de rest kan ik me voorstellen dat je heimwee hebt, je bent ook al een tijdje weg. Maar iedereen wacht op je vrouwke, dus geniet nog even nu het nog kan. Dit alles wat je nu doet komt nooit meer terug, iig niet meer voor de eerste keer! So enjoy!!! Groetjes en tot je volgende verslag. Uitkijken en een dikke kus

  • 03 Mei 2012 - 17:01

    Carla:

    Ko Samet is heel relaxed. Volop genieten dus. En ja Vietnam.... geweldig.
    Ben benieuwd wat je gaat kiezen Vietnam en Cambodja of Kikkerland :-)

    X van mij voor jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 35279

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: