Sorry mevrouw, je mag het vliegtuig niet in - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu Sorry mevrouw, je mag het vliegtuig niet in - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu

Sorry mevrouw, je mag het vliegtuig niet in

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 Februari 2017 | Nederland, Schiphol

De reis is begonnen. En hoe?! Vol goede moed wilde Jins en ik onze tassen even afgeven, zodat we lekker aan de koffie konden met onze uitzwaaicrew. Miss Qatarairways was jaloers en zou daar wel even een stokje voor steken. Hebben jullie bewijs dat jullie binnen 90 dagen Zuid-Afrika verlaten? Goed voorbereid door Jinske riep ik enthousiast: JA! Trots duwde ik mijn vliegticket van Zanzibar naar Mumbai onder haar neus. De zure bitch was nog niet satisfied en wuifde ons weg bij de balie. Dit is geen bewijs dat je Zuid-Afrika verlaat, koop maar een bus/trein/vliegticket en kom dan maar terug. En dus PANIEK! Vliegensvlug kochten Jins en ik een busticket van Kaapstad naar Windhoek en daarna mochten we wel inchecken. Fijn. We kregen de medeling meteen naar de gate te gaan en dus was er weinig tijd meer voor afscheid. Met een noodgang pompte ik een liter krokodillentranen uit mn ogen. Gelukkig deed mijn familie met me mee. Jinske deed gelukkig heel stoer wat ze moest doen: mij aan mn armen mee trekken door de douanepoorten. En zo zitten we nu in het vliegtuig! We hebben er zin in!

Tot later!

• 07 Februari 2017 - 16:50

Milia:

Lieve Eva, heeeel veel plezier. Geniet van deze geweldige ervaring. Alles komt goed!
    vooral genieten!! x Liefs, Milia

• 07 Februari 2017 - 17:09

Miranda:

Lieven, lieve Eva, heel veel plezier op je reis. Droog je tranen, pierrot en tot over een paar maandjes.

Xxxxxxxx

• 07 Februari 2017 - 17:11

Willem:

Goede reis en veel plezier

• 07 Februari 2017 - 17:21

Erik:

Lieve Eva,
    Nogmaals vanuit het Rijswijkse, heeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier en vooral genieten! Erik, Jolanda, Julia, Nienke en Bram

• 07 Februari 2017 - 17:59

Carla:

Heel veel plezier en geniet...kijk uit naar jhr volgende blog xxxx

• 07 Februari 2017 - 18:08

Laura :

Eef, geniet ervan en heel veel plezier! :-) Een fijne reis. Liefs Laura

• 07 Februari 2017 - 18:21

Marlies:

Heel veel plezier!! Geniet ervan!!

• 07 Februari 2017 - 19:11

Esther :

He verdorie, maar wat fijn dat het nu echt begonnen is!! Hopelijk gaat de vlucht wel voorspoedig.
    Ik kijk weer uit naar je volgende Blog!
    Dikke kussen xxxx essie

• 07 Februari 2017 - 19:39

Katja:

Heeeel veel plezier meiden!!
    Xx katja

• 07 Februari 2017 - 20:08

Ellen:

Oooh Eef! Wat en begin!! Maar een hele goede reis gewenst!! Maak er wat moois van!

• 07 Februari 2017 - 20:55

Marc Bogers:

Die mevrouw heeft toch wel een inschattingsfout gemaakt, als je denkt Eva tegen te kunnen houden voor haar reis met Jinske. Kaapstad here they come.

• 07 Februari 2017 - 20:55

Marc Bogers:

• 07 Februari 2017 - 21:55

Oma Domenie:

Dat heb jij weer maar goed de reis is begonnen,nog veel plezier

• 07 Februari 2017 - 23:10

Tante Sandela :

Goed begin is het halve werk! Dus goed opgelost en het avontuur kan beginnen

• 08 Februari 2017 - 09:36

Jolien Hertogh :

Oh nee wat stom. Gelukkig is het goed gekomen. Ik moest stiekem toch wel lachen want je verteld het weer lekker op z'n Eva's.
    Geniet er van xxxxxxxxx!

• 08 Februari 2017 - 10:27

Babs:

Wat een gedoe.. goeie reis chick!

• 08 Februari 2017 - 17:50

Woutje:

Ja, dat was effe spannend! Phone hé. Stond erbij en keek er naar . Wilde wel helpen maar dat was niet nodig. Wel wat trillerig van de stress strijde jullie op je telefoon Internet af en vonden al snel een site waar je de benodigde bustickets kon boeken. Hoppa snel werd de creditcard en raboscanner te voorschijn getoverd. Nee de dames zijn niet voor één gat te vangen. Bewondering voor jullie hoor !

• 08 Februari 2017 - 20:33

Marijke:

Nou Eva, dat was niet een fijn begin. Gelukkig is het goed gekomen. Ga er nu maar van genieten. Veel plezier en pas goed op elkaar. kus, Marijke

• 09 Februari 2017 - 21:39

Cora:

Ja het was een valse start , spannend en ook verdrietig. Maar het kwam goed. Jammer van die koffie, dat moest zonder jou. Toen nog naar huis en 2 1/2 uur in de file. Wat een enerverende dag. Veel plezier Eva