The End - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Raamsdonk, Nederland van Eva Veer - WaarBenJij.nu

The End

Door: Eva van der Veer

Blijf op de hoogte en volg Eva

01 Juli 2015 | Nederland, Raamsdonk

Lieve lieve lieve allemaal,

Dit was het dan weer! Een laatste blog vanuit NEDERLAND! De afgelopen twee laatste weekjes zijn achteraf toch best snel gegaan. Het afscheid was fijn en gezellig! Ook de terugreis verliep voorspoedig. Ik heb India met een heel fijn gevoel verlaten. Het was goed geweest. Ik heb een geweldige tijd gehad. Ik heb er van genoten! India heeft mijn hart gestolen en ik weet zeker dat ik terug ga om de rest van India te verkennen, ooit...

Ik ben er nog steeds stil van wat er allemaal gebeurde vanaf het moment dat ik zondagavond door de gate naar buiten liep. Jeeeeeetje wat een mensen stonden daar, allemaal voor mij!! Ik kon echt mijn ogen niet geloven en mijn geluk niet op! Eenmaal thuis snapte ik helemaal niets meer van wat me overkwam. Nog meer vrienden en familie, cadeautjes en kaarten! Wauw wauw wauw. Dank jullie wel allemaal!!!

Momenteel voel ik me ontzettend voldaan en gelukkig. Ik ben blij om iedereen weer te zien en kan genieten van de kleine dingetjes in het leven. Warm water, drinkwater uit de kraan, een goed bed, een schone zit wc, een lekker windje, auto kunnen rijden en ga zo maar door! Ik voel me enorm gewaardeerd en geliefd! Thuiskomen is voor mij net zo leuk als het weg zijn!

Bedankt voor het trouwe volgen van mijn blogs en alle leuke reacties en vooral alle steun! Zonder jullie had ik het niet gekund, want het was niet altijd even makkelijk! Ik ben trots op mezelf en op jullie! BEDANKT!!!

Nu lekker aan de slag met het afronden van mijn stage, het maken van een fotoboek en bijkletsen met iedereen! Laat het nagenieten beginnen!

Tot snel!

  • 01 Juli 2015 - 17:57

    Wout:

    Ook wij zijn super blij dat je weer heelhuids terug bent !!
    Het was geweldig om je zo verrast te zien bij het arriveren op Schiphol, maar zeker ook bij thuis komst !! Fijn dat je India met een positief gevoel heb kunnen verlaten. Denk wel dat je de mensen daar en zeker de kinderen nog wel eens mist. Wat een schatjes daar !! dat heb ik met eigen ogen kunnen zien hoe dol ze op je waren. Vond het echt geweldig om daar met jouw samen te zijn. Nu nog alles afronden met positief resultaat en dan na de vakantie vol enthousiasme beginnen aan je afstudeer stage.
    Groetjes,
    Je vader

  • 01 Juli 2015 - 18:34

    Lottie:

    ❤️❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonk

India

Mijn stage in Trichy, Zuid-India

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2015

The End

12 Juni 2015

Nog maar twee weken!!!

07 Juni 2015

Times flies...

12 Mei 2015

Sri Lankaaaaa

26 April 2015

Het begin van zeven weken vakantie!
Eva

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 35238

Voorgaande reizen:

07 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Uit de hand gelopen tripje!

10 Februari 2015 - 16 Juni 2015

India

13 Februari 2012 - 25 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: